בניית דפי נחיתה

בניית אתרים

דפי נחיתה | עיצוב אישי ומקצועי

אנו מעצבים דפי נחיתה בעיצוב אישי וחווית משתמש נוחה וקלה

דף נחיתה בדרך כלל משמש כשעושים קמפיינים ממונים (PPC) או לפרסום שממנו אתם מפנים את הלקוח הפוטנציאלי ליצור קשר עם העסק שלכם.

היום הסבלנות של הגולשים קצרה מאוד ויש הרבה גולשים שמעוניינים להיכנס לעמוד שבו הם ידעו ישר בדיוק מה השירות שאתם נותנים ואיך הם יוצרים אתכם קשר בקלות. לכן יש מקומות שעדיף לא להפנות את הלקוח הפוטנציאלי לאתר שלכם ששם הוא יאבד את הסבלנות אלא לדף קצר בלי יותר מידי קישקושים שהברירה היחידה שלו היא ליצור קשר או כל פעולה אחרת שאתם בוחרים.

מה צריך להיות בדף נחיתה?

דף נחיתה טוב צריך לכלול את הדברים הבאים:

  • מה שאתם מעוניינים למכור או את השירות שאתם מעוניינים שהלקוח יזמין.
  • הנעה לפעולה שאתם רוצים שהגולש יעשה.
  • הסבר קצר עליכם ועל השירות או המוצר.
  • יצירת קשר קלה ומהירה.
  • וכמובן דף תודה לברך את הלקוח הפוטנציאלי החדש שלכם.

אז מה צריך להופיעה בדף?

לוגו וקונספט – העיצוב של הדף יהיה באותו עיצוב שבו אתם תמיד משתמשים לעסק שלכם, ואת הלוגו וגם את ה"אני מאמין" של העסק שלכם.

הסבר קצר על השירות או המוצר שלכם – לכתוב כמה מילים על השירות שלכם או המוצר שאתם מוכרים, להסביר את ההיתרונות שהגולש יקבל דווקא ממכם וכמה תמונות יפות ברורות ומושכות שישכנעו את הגולש.

הנעה לפעולה – זה כמובן הכי חשוב בדף! כי הדף לא שווה כלום אם הגולש לא הצליח להבין מה הוא צריך לעשות עכשיו, לכן צריך שתיהיה הנעה לפעולה מוצלחת שתשכנע את הלקוח הפוטנציאלי שלכם, כגון השארת פרטים, חיוג מהיר, קניית המוצר, קופון שאתם רוצים לתת, ועוד הרבה.

דף תודה – כדי לתת ללקוח הפוטנציאלי הרגשה טובה, כדאי להעביר את הגולש אחרי שהוא ביצע את הפעולה שאתם רציתם שהוא יעשה, לדף שמברך אותו על כך שבחר בכם, וגם להרגיע את הגולש שאתם כבר מטפלים בו, וכך זה ימנע ממנו להמשיך לחפש עוד.

MAGIX שיווק דיגיטלי

קישורים ותוכן בנושא שיווק ופרסום ברשת

קידום אורגני SEO

קידום האתר במנועי החיפוש בצורה אורגנית(SEO)

פרסום ממומן PPC

פרסום ושיווק ע"י תשלום לפי קליק PPC

שיווק ברשתות החברתיות

פתיחה וניהול קמפיינים ברשתות החברתיות. פייסבוק וכו'

כתיבת מאמרים ותוכן

כתיבת תוכן איכותי לאתרים ולפרסומים שונים

MAGIX בניית אתרים

קישורים ותוכן בנושא בניית אתרי אינטרנט

בניית אתרי תדמית

אתר תדמיתי לעסק שלכם

בניית אתרים רספונסיבים

אתרי אינטרנט מותאמים לגלישה בסלולר וטאבלט

בניית דפי נחיתה

דף אינטרנט יחיד לפרסום מוצר או שירות

בניית חנות וירטואלית

אתר אינטרנט לשיווק ומסחר ברשת

אפיון אתרים

בניית עץ האתר וחווית הגולשים באתר שלכם

עיצוב אתרים UI/UX

עיצוב מבנה האתר לחוויה נוחה ועיצוב גרפי מתקדם

תנו לנו להיות חלק מסיפור ההצלחה שלכם

צרו איתנו קשר עוד היום ותקבלו חבילת פרסום מיוחדת שמותאמת במיוחד בשבילכם

עוד מאמרים ותוכן בנושא מיתוג עסקי

5 טיפים למשווקים מתחילים ברשתות החברתיות

קשה מאוד למצוא היום מישהו שלא מחובר לרשתות החברתיות. בתור בעלי עסקים או משווקים, הרשתות החברתיות זה המקום שבו תמצאו הכי הרבה אנשים, את כמות האנשים שאתם יכולים להגיע אליהם באמצעות הרשתות החברתיות לא תמצאו בשום מקום אחר. עם השיווק דיגיטלי שפייסבוק מציעה לכם, אתם לא...

קראו עוד

איך כותבים תוכנית שיווק: המדריך המלא

איך בונים תוכנית שיווק: המדריך המלא הכנה מראש זה המפתח. אברהם לינקולן אמר פעם, 'תנו לי שש שעות לקצוץ עץ ואני אבזבז את הארבע השעות הראשונות בלהשחיז את הגרזן'. אז לא משנה אם אתם מחפשים לגזום עצים או להוציא לפועל תוכנית שיווק, חשוב שתחשבו מראש ותחשבו על כל הצעדים שאתם...

קראו עוד

יסודות המיתוג

למדו מה אומר המונח הקריטי מיתוג ואיך תוכלו למתג את החברה שלכם.   מיתוג הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר של כל עסק, בין אם זה עסק קטן, גדול או קמעוני. אסטרטגיית מיתוג נכונה ויעילה תיתן לכן יתרון גדול במיוחד אם מדובר בשוק תחרותי. אבל מה באמת הכוונה של המילה "מיתוג"? ואיך...

קראו עוד

אסטרטגיה עסקית למותג שלכם

בוא נגיד שהגעת להבנה קצת לא קלה שבעצם "המותג" שלך (אם אפשר לקרוא לו ככה) קיים כל כך הרבה. או יותר גרוע, יש לך מותג קיים, אבל אתה שם לב שהוא בכלל לא כמו שאתה באמת רצית שהוא יהיה. לא לדאוג, יש לזה פתרון. לפני שאתה הולך לבזבז את כל הזמן והאנרגיות שלך על איזה גוון של ירוק...

קראו עוד

מה עוד צריך לדעת על בניית אתרים?

מה עוד צריך לדעת על בניית אתרים? 1. קניית דומיין כתובת URL דומיין או כתובת URL זה הכתובת של האתר, לדוגמא: https://www.magix.co.il כתובת האתר היא בדיוק כמו הכתובת שלכם בבית, זאת אומרת כשאנחנו נכנסים לאתר מסיום על ידי כתובת האתר, מערכת החיפוש יודעת היכן נמצא האתר שנכנסו...

קראו עוד

4 סיבות למה כדאי לכם להשקיע גם ברשתות החברתיות

 תעצימו את המותג שלכם המדיה החברתית הגדילה את הכוח שלה בשנים האחרונות ונהפכה להיות הכוח המשפיע ביותר על פרסום המותג שלכם. מתי שהעוקבים שלכם או החברים שלכם משתפים את התוכן שלכם, זה משם מתפרסם לכל החברים שלהם וזה לא נגמר... וזה יכול להיות אחת הדרכים החזקות...

קראו עוד