פרסום ממומן PPC

שיווק דיגיטלי

Pay Per Click | תשלום לפי קליק

פרסום במהירות, ולאנשים הנכונים.

חברות גדולות כמו: גוגל, פייסבוק, אינסטגרם ועוד, נותנות שירות שנקרא PPC או CPC שזה אומר שהם יפרסמו אתכם באיזור המיועד למודעות פרסום ואתם תשלמו על כל קליק שיקליקו על המודעה שלכם.

אתם קובעים את הסכום המקסימלי שאתם רוצים לשלם לפי יום וגם תקבעו באיזה שעות אתם מעוניינים לפרסם, למי, באיזה איזור ובאלו ימים.

יתרון חשוב, במקרים שקרו לנו בעבר שלקוחות מתקשרים אלינו ואומרים שהם כבר לא יכולים לעמוד בעומס של הטלפונים שהם מקבלים אז תמיד תוכלו להשהות את הקמפיין מתי שתרצו…

 

להיות עם יד על הדופק

 

תקציב מדויק לתוצאות טובות

 

בחירת מילות מפתח נכונות

האם אני צריך קמפיין PPC?

יש המון עסקים שפשוט לא צריכים PPC, בין אם זה בגלל התקציב שלהם ובין אם זה סוג העסק. במקרים רבים, המחיר על כל קליק עלול להיות דיי יקר בתחומים מסויימים (תלוי במספר גורמים), דרוש שיהיה תקציב מכובד שמיועד לPPC כדי שבאמת זה יעבוד טוב.
עסקים שמסוגלים להחזיק תקציב מכובד של PPC הם יקבלו בסופו של דבר את המירב שאפשר להשיג עבור כל קליק.
חשוב להבין שהמחיר על כל קליק עלול להשתנות כל הזמן, תלוי בחשיבות של המילת מפתח או התחרות עליה.

איך MAGIX יכולים לעזור לי?

  • אנו עוזרים לעסקים להשיג את המירב מכל קליק שהם משלמים.
  • אנו נקים קמפיינים מוצלחים ונבצע אופטימזציות מורכבות לקמפיינים.
  • המטרה הכי גדולה זה לסייע לכם להשיג את התוצאות הגדולות ביותר במחיר הנמוך ביותר.

תנו למומחים של MAGIX לטפל לכם בקמפיין 

הדרך לקמפיין מוצלח

כל אחד יכול ליצור קמפיין PPC, אבל כדי ליצור קמפיין שבאמת יביא תוצאות זה כבר עניין עמוק של מחקר וניתוח, אנו בונים את הקמפיין שלכם בצורה שהוא יגיע לקהל הנכון.

מחקר מילות מפתח אפקטיבי

אנו נדאג למצוא את המילות מפתח הנכונות בשביל העסק שלכם כדי שלא תצטרכו לבזבז תקציב מיותר. אנו נוודא שתמצאו את כל הפוטנציאל של התקציב שלכם.

בחירת דפי נחיתה

בחירת דף נחיתה זה מאוד מאוד חשוב. אנו נוודא שמתי שמישהו יקליק על המודעה שלכם הוא יגיע לדף נחיתה עם הנעה לפעולה כמו שצריך וזה יצור את ההזדמנות להגדיל את הסיכויים להמרה.

כתיבת מודעות מרתקות

אחד הדברים החשובים ביותר לקמפיין מוצלח זה לדעת איך לכתוב מודעה, אנו כותבים מודעות שמגרות את הגולשים להקליק עליהם.

אופטימיזציה של קמפיינים

השיטה שלנו היא להיות קשובים לקמפיין, כדי לנצל ב100% את הכסף בקמפיין, אנו עושים אופטימיזציות באופן תמידי ויום יומי, ודואגים להגיע לגבהים חדשים.

בדיקה של מודעות

השגחה באופן תמידי על האפקטיביות של המודעות, כדי להבטיח שהיא רצה בצורה הטובה ביותר.

להגיב לפי המגמות של המשתמשים

המגמות של המשתמשים יכול לעזור לנו איך לשנות וליעל את המודעה. אנו עוקבים ורואים איפה הקליקים קורים וכיצד ניתן לשנות המודעה ולשפר אותה.

השגחה על הביצועים של מילות המפתח

אתם תרצו לוודאות שהתקציב שלכם מנוצל בצורה חכמה. אנו מבצעים בדיקות ורואים אלו מילות מפתח נותנות ביצועים טובים יותר.

MAGIX שיווק דיגיטלי

קישורים ותוכן בנושא שיווק ופרסום ברשת

קידום אורגני SEO

קידום האתר במנועי החיפוש בצורה אורגנית(SEO)

פרסום ממומן PPC

פרסום ושיווק ע"י תשלום לפי קליק PPC

שיווק ברשתות החברתיות

פתיחה וניהול קמפיינים ברשתות החברתיות. פייסבוק וכו'

כתיבת מאמרים ותוכן

כתיבת תוכן איכותי לאתרים ולפרסומים שונים

MAGIX בניית אתרים

קישורים ותוכן בנושא בניית אתרי אינטרנט

בניית אתרי תדמית

אתר תדמיתי לעסק שלכם

בניית אתרים רספונסיבים

אתרי אינטרנט מותאמים לגלישה בסלולר וטאבלט

בניית דפי נחיתה

דף אינטרנט יחיד לפרסום מוצר או שירות

בניית חנות וירטואלית

אתר אינטרנט לשיווק ומסחר ברשת

אפיון אתרים

בניית עץ האתר וחווית הגולשים באתר שלכם

עיצוב אתרים UI/UX

עיצוב מבנה האתר לחוויה נוחה ועיצוב גרפי מתקדם

תנו לנו להיות חלק מסיפור ההצלחה שלכם

צרו איתנו קשר עוד היום ותקבלו חבילת פרסום מיוחדת שמותאמת במיוחד בשבילכם

עוד מאמרים ותוכן בנושא מיתוג עסקי

5 טיפים למשווקים מתחילים ברשתות החברתיות

קשה מאוד למצוא היום מישהו שלא מחובר לרשתות החברתיות. בתור בעלי עסקים או משווקים, הרשתות החברתיות זה המקום שבו תמצאו הכי הרבה אנשים, את כמות האנשים שאתם יכולים להגיע אליהם באמצעות הרשתות החברתיות לא תמצאו בשום מקום אחר. עם השיווק דיגיטלי שפייסבוק מציעה לכם, אתם לא...

קראו עוד

איך כותבים תוכנית שיווק: המדריך המלא

איך בונים תוכנית שיווק: המדריך המלא הכנה מראש זה המפתח. אברהם לינקולן אמר פעם, 'תנו לי שש שעות לקצוץ עץ ואני אבזבז את הארבע השעות הראשונות בלהשחיז את הגרזן'. אז לא משנה אם אתם מחפשים לגזום עצים או להוציא לפועל תוכנית שיווק, חשוב שתחשבו מראש ותחשבו על כל הצעדים שאתם...

קראו עוד

יסודות המיתוג

למדו מה אומר המונח הקריטי מיתוג ואיך תוכלו למתג את החברה שלכם.   מיתוג הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר של כל עסק, בין אם זה עסק קטן, גדול או קמעוני. אסטרטגיית מיתוג נכונה ויעילה תיתן לכן יתרון גדול במיוחד אם מדובר בשוק תחרותי. אבל מה באמת הכוונה של המילה "מיתוג"? ואיך...

קראו עוד

אסטרטגיה עסקית למותג שלכם

בוא נגיד שהגעת להבנה קצת לא קלה שבעצם "המותג" שלך (אם אפשר לקרוא לו ככה) קיים כל כך הרבה. או יותר גרוע, יש לך מותג קיים, אבל אתה שם לב שהוא בכלל לא כמו שאתה באמת רצית שהוא יהיה. לא לדאוג, יש לזה פתרון. לפני שאתה הולך לבזבז את כל הזמן והאנרגיות שלך על איזה גוון של ירוק...

קראו עוד

מה עוד צריך לדעת על בניית אתרים?

מה עוד צריך לדעת על בניית אתרים? 1. קניית דומיין כתובת URL דומיין או כתובת URL זה הכתובת של האתר, לדוגמא: https://www.magix.co.il כתובת האתר היא בדיוק כמו הכתובת שלכם בבית, זאת אומרת כשאנחנו נכנסים לאתר מסיום על ידי כתובת האתר, מערכת החיפוש יודעת היכן נמצא האתר שנכנסו...

קראו עוד

4 סיבות למה כדאי לכם להשקיע גם ברשתות החברתיות

 תעצימו את המותג שלכם המדיה החברתית הגדילה את הכוח שלה בשנים האחרונות ונהפכה להיות הכוח המשפיע ביותר על פרסום המותג שלכם. מתי שהעוקבים שלכם או החברים שלכם משתפים את התוכן שלכם, זה משם מתפרסם לכל החברים שלהם וזה לא נגמר... וזה יכול להיות אחת הדרכים החזקות...

קראו עוד